Kat Dap

Like other search engines (Google or Bing) Radaris collects information from public sources.

Social Networks featuring Kat Dap

Linkedin

   
kat dap

Locality: Philippines
Summary: Legal Services Professional
Industry: Legal Services
Interests: career opportunities, consulting offers, new ventures, job inquiries, expertise requests, business deals, reference requests, getting back in touch

References for Kat Dap

Web Results

rocky's bru: Pakatan MPs for UNGA

Hidup Zulkifli Noordin and Wee, real anak jantan, tak tunduk kat DAP and PKR. Mereka ni bukan lembu yang dicucuk hidung, kena tarik sana sini.

rocky's bru: Official Secrets Act 2009

Siapa percaya kat DAP...memang bodoh...DAP tu franchise PAP dari singapore laaaa...apasal engkorang yang pangkah DAP tu bodoh sangat? Singapore nak air free, air space free, pasir ...

rocky's bru: Pro-Umno bloggers fairer?

... malaysia. tu contoh pengkhianat negara la tu. buat buat baik konon, tapi sebenarnya dia nak porak peranda kan malaysia ni biar senang geng geng singapore dia kat DAP ...

rocky's bru: Pak Lah should resign

Dr M is scheduled to hold a media conference at his Mines residence at 11 am today (Sunday 9/3). As usual, bloggers are welcomed. Not, this is not a wake-up call.

rocky's bru: In Perak, MB says he did not seize camera

Cakap kuat kat DAP kena cerkah, Cakap kuat kat PKR kena jeling, Cakap banyak kat BN kena humban telok busuk. Pi lawat semejid 28kawasan, lenggang terpaksa kerap buat ...

rocky's bru: Another one jumps the ship

... satu lagi mp pkr lompat ketua pembangkan pegi kat dap ke? usabukata 6:19 PM

Harga Minyak Malaysia Naik | Noktah Hitam

... tu…pucuk berasal dari akar..akar pun busuk..cane nk ader pucuk yang cantik…huh..busuk la pemimpin umno ni…tak sedar dek kerana kekalahan besar smpi negeri paklah dpt kat dap ...